A Mastercard szervezésében kiírt, „Az Év Kereskedője” 2018 pályázaton a

LEGJOBB MULTICHANNEL FEJLESZTÉS KATEGÓRIÁBAN 

az ALINDA.HU

 harmadik helyezést ért el.


A Mastercard harmadik alkalommal rendezte meg Az Év Kereskedője versenyt, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet szeretnének nyújtani vásárlóiknak. Idén több mint 30 pályázat érkezett, melyekből egy független szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat.

 

„Idén is nagyon komoly verseny folyt a pályázók között és nagy öröm számunkra, hogy ilyen sok kereskedő számára fontos az Év Kereskedője elismerés. Idén harmadik alkalommal osztottuk ki a díjat és reméljük, egyre többen törekszenek majd arra, hogy élménnyé tegyék a vásárlást és jövőbe mutató megoldásokkal szolgálják ki ügyfeleiket. A Mastercardnál úgy látjuk, hogy a magyar kereskedők igyekeznek minél jobban megfelelni a növekvő fogyasztói elvárásnak és mi igyekszünk megoldásainkkal támogatni őket ebben.” – Eölyüs Endre igazgató, Mastercard Magyarország és Szlovénia

 

Büszkék vagyunk arra, hogy 2018-ban már a második rangos szakmai elismerést kapta az Alinda.hu! Ez fontos visszaigazolás nekünk, hogy jó úton járunk és elismerik az eddig elvégzett munkánkat.

Ez a siker nem jöhetett volna létre nélkületek, hisz nektek, vásárlóknak fejlesztjük és csináljuk az egészet és folytatjuk ezt a jövőben is. Elkötelezettek vagyunk a még magasabb szintű kiszolgálás, a még jobb vásárlói élmény mellett. 

Maradjatok velünk, további jó vásárlát kívánunk! Mi mindent elkövetünk, hogy a jövőben is elégedettek legyetek velünk!