Aktuális álláslehetőségeink:
- Webshop adminisztrátor és tartalom menedzser
- Raktáros, targonca jogosítvánnyal, gyakorlattal
- Számlázási és rendelési asszisztens
A magyar tulajdonú Hoppline Kft./Alinda.hu már 11 éve áll a magyar e-kereskedelem élvonalában. Büszkék vagyunk arra, hogy minden termékünk készleten van, rendeléseinket akár másnapra kiszolgáljuk és folyamatosan bővítjük kínálatunkat.
Jelenleg öt országban működtetjük webshopunkat a közép-európai régióban, és célunk, hogy mindenütt a legmagasabb színvonalú vásárlói élményt nyújtsuk. A dinamikusan fejlődés hívei vagyunk, hiszen célunk, hogy mindig a legújabb trendeknek és vásárlói igényeknek megfelelően alakítsuk webshopunkat.
Büszkék vagyunk, hogy ezeket az eredményeket összetartó, családias hangulatú csapatunkkal értük el. Sok kihívással találkoztunk az elmúlt években, és a folyamatos fejlődés és terjeszkedés mindig új feladatokat állít elénk, amiknek egy bővülő csapattal tudunk megfelelni. Az emberekben hiszünk, a kommunikációban és a kölcsönösségben.
Ha ezek az értékek Rád is illenek, ha szeretnél tanulni, tapasztalni egy régiós szinten működő, mégis ember léptékű cégnél, jelentkezz!
Webshop adminisztrátor és tartalom menedzser munkatársat keresünk
Feladatok:
- Weboldal szövegírás, weboldal tartalom felügyelet, rendszeres frissítés
- Hírlevelek szövegírása és elkészítése
- Együttműködés a grafikussal
- Termékajánlatok feltöltése saját, és partner webáruházak felületére
- Kapcsolattartás partnerekkel és társosztályokkal
- Kisebb fordítási feladatok (AI segítségével is)
- Riportok készítése
- Webshop napi operatív feladatainak ellátása
- Webáruházzal kapcsolódó, online piacterek kezelése
- Ad Hoc jellegű feladatok
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Magabiztos angol nyelvhasználat szóban és írásban
- Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
- Csapatszintű és önálló precíz munkavégzés
- Határidők folyamatos nyomon követesére és betartására
- Párhuzamosan futó feladatok, projektek teljes átlátása, a munkafolyamatok optimalizálása
- Felhasználó szintű MS Office ismeretek (Excel)
- Barátságos és csapatjátékos attitűd
Előnyt jelent:
- 1-3 év releváns, hasonló területen szerzett munkatapasztalatod van
- Érdeklődsz az internetes kereskedelem iránt
- Ismersz és/vagy dolgoztál már webshop motorokkal (Magento)
- Van gyakorlatod tartalomgyártás területén és kiváló a helyesírásod
- Kreatív vagy
- Érdeklődsz az „AI” iránt
Amit kínálunk:
- Napi 8 órás bejelentett munkaviszonyt, fix bérezéssel
- Munkavégzés zuglói barátságos irodánkban (nem home office)
- Támogató, innovatív csapatot és vezetőket, akik kíváncsiak az ötleteidre és hosszútávon terveznek Veled
- Munkavégzéshez szükséges eszközöket
- Rendszeres és őszinte visszajelzést a munkádról
- Korrekt betanítási folyamatot
Munkahelyi extrák:
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Kutyabarát
Munkavégzés helye: 1141 Budapest, Szugló utca 130.
Jelentkezésed módja:
Küldd el fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzodat a hr@hoppline.hu email címre.
Raktáros kollégát keresünk targonca gyakorlattal csepeli raktárunkba
Ha érdekel a webáruházak világa, és egy hosszú távú, kiszámítható munkát keresel, gyere hozzánk!
Feladataid lesznek:
- áruk előkészítése az értékesítésre
- a beérkező és kimenő áruk fogadása, elrendezése
- rendelések összekészítése, becsomagolása
- raktári rend fenntartása
- készletkezelés
Feltételek:
- 1-2 éves raktári munkatapasztalat
- targonca jogosítvány és gyakorlat
- felelősségteljes munkavégzés
Amit kínálunk:
- 8 órás bejelentett munkaviszony, átlag feletti fix bérezés
- kiváló munkahelyi légkör
- stabil háttér
- azonnali kezdés
Előny:
- B kategóriás jogosítvány
Munkavégzés helye:
Budapest, 21. kerület, Csepel, Orion utca 14. (Csillagtelep)
Jelentkezésed módja:
Küldd el fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzodat a hr@hoppline.hu email címre.
Számlázási és rendelési asszisztens munkatársat keresünk csepeli irodánkba
Egy pörgős, háttérműveleti csapat tagja lehetsz, amely a beérkezett megrendelések feldolgozásával és kezelésével foglalkozik.
Feladataid lesznek:
- Megrendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben
- Rendelések kezelése piacteres partnereink felületein, (Emag, Mall stb)
- Számlák készítése
- Feladócímkék készítése, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal
- Kimutatások és nyilvántartások készítése, vezetése
- Raktári folyamatok adminisztratív támogatása
Feltételek:
- Szakirányú végzettség
- Microsoft Excel középhaladó szintű ismeretek, (egyszerűbb képletek ismerete, használata)
- Jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség, terhelhetőség
Előny:
Jelentkezésnél előnyt jelent számlázó programban, vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- 8 órás bejelentett munkaviszony, átlag feletti fix bérezés
- Változatos munkakör, fejlődési, tanulási lehetőséggel
- Kiváló munkahelyi légkör
- E-kereskedelemben szerzett tapasztalat
- Piacterek ismerete
Munkavégzés helye:
Budapest, 21. kerület, Csepel, Orion utca 14. (Csillagtelep)
Jelentkezésed módja:
Küldd el fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzodat a hr@hoppline.hu email címre.
Siess, a gyorsaságot is értékeljük!