Ha a webáruházak világa azon túl is érdekel, hogy megnyomod azt a bizonyos "megveszem" gombot, szeretnéd látni, hogyan működik egy modern, vezető webshop a mindennapokban, jelentkezz! 

Szlovák nyelvű ügyfélszolgálati munkatársat keresünk,

aki kiváló kommunikációs készségével, segítőkészségével és empatikus hozzáállásával szívesen segít választ találni vásárlóink minden kérdésére.

Feladataid lesznek:

-        kezelni a bejövő e-mail és chat üzeneteket, telefonhívásokat és elvégezni az ezekkel kapcsolatos adminisztrációt,

-        honlapunkon és a Facebookon is megválaszolod a hozzászólásokat, kérdéseket,

-        kezeled a beérkező panaszokat,

Feltételek:

-        szlovák nyelv anyanyelvi szintű ismerete és használata

-        ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat,

-        kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt,

-        jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség.

Amit kínálunk:

-        8 órás bejelentett munkaviszony, átlag feletti fix bérezés,

-        Változatos munkakör, fejlődési, tanulási lehetőséggel,

-        Kiváló munkahelyi légkör, jó csapat, jófej kollégák

-        Rendszeres és őszinte visszajelzés a munkádról

A munkavégzés hétfőtől péntekig, 8-17 óra között tart.

 

Munkavégzés helye: 1149 Budapest, Mogyoródi út 32. (közel az M2 metro, az 1-es, 3-as, 62-es villamos, 77-es troli)

 

Jelentkezésed módja:

Küldd fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzodat a schmidt@hoppline.hu e-mail címre.