Aktuális álláslehetőségeink:

 

  • Webshop adminisztrátor és tartalom menedzser
  • Raktáros, targonca jogosítvánnyal, gyakorlattal
  • Számlázási és rendelési asszisztens

 

A magyar tulajdonú Hoppline Kft./Alinda.hu már 11 éve áll a magyar e-kereskedelem élvonalában. Büszkék vagyunk arra, hogy minden termékünk készleten van, rendeléseinket akár másnapra kiszolgáljuk és folyamatosan bővítjük kínálatunkat.

Jelenleg öt országban működtetjük webshopunkat a közép-európai régióban, és célunk, hogy mindenütt a legmagasabb színvonalú vásárlói élményt nyújtsuk. A dinamikusan fejlődés hívei vagyunk, hiszen célunk, hogy mindig a legújabb trendeknek és vásárlói igényeknek megfelelően alakítsuk webshopunkat.

Büszkék vagyunk, hogy ezeket az eredményeket összetartó, családias hangulatú csapatunkkal értük el. Sok kihívással találkoztunk az elmúlt években, és a folyamatos fejlődés és terjeszkedés mindig új feladatokat állít elénk, amiknek egy bővülő csapattal tudunk megfelelni. Az emberekben hiszünk, a kommunikációban és a kölcsönösségben.

 

Ha ezek az értékek Rád is illenek, ha szeretnél tanulni, tapasztalni egy régiós szinten működő, mégis ember léptékű cégnél, jelentkezz!    

 

Webshop adminisztrátor és tartalom menedzser munkatársat keresünk

 

Feladatok:

  • Weboldal szövegírás, weboldal tartalom felügyelet, rendszeres frissítés
  • Hírlevelek szövegírása és elkészítése
  • Együttműködés a grafikussal
  • Termékajánlatok feltöltése saját, és partner webáruházak felületére
  • Kapcsolattartás partnerekkel és társosztályokkal
  • Kisebb fordítási feladatok (AI segítségével is)
  • Riportok készítése
  • Webshop napi operatív feladatainak ellátása
  • Webáruházzal kapcsolódó, online piacterek kezelése
  • Ad Hoc jellegű feladatok

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Magabiztos angol nyelvhasználat szóban és írásban
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Csapatszintű és önálló precíz munkavégzés
  • Határidők folyamatos nyomon követesére és betartására
  • Párhuzamosan futó feladatok, projektek teljes átlátása, a munkafolyamatok optimalizálása
  • Felhasználó szintű MS Office ismeretek (Excel)
  • Barátságos és csapatjátékos attitűd

Előnyt jelent:

  • 1-3 év releváns, hasonló területen szerzett munkatapasztalatod van
  • Érdeklődsz az internetes kereskedelem iránt
  • Ismersz és/vagy dolgoztál már webshop motorokkal (Magento)
  • Van gyakorlatod tartalomgyártás területén és kiváló a helyesírásod
  • Kreatív vagy
  • Érdeklődsz az „AI” iránt

Amit kínálunk:

  • Napi 8 órás bejelentett munkaviszonyt, fix bérezéssel
  • Munkavégzés zuglói barátságos irodánkban (nem home office)
  • Támogató, innovatív csapatot és vezetőket, akik kíváncsiak az ötleteidre és hosszútávon terveznek Veled
  • Munkavégzéshez szükséges eszközöket
  • Rendszeres és őszinte visszajelzést a munkádról
  • Korrekt betanítási folyamatot

Munkahelyi extrák:

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kutyabarát


Munkavégzés helye: 1141 Budapest, Szugló utca 130.

Jelentkezésed módja:

Küldd el fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzodat a hr@hoppline.hu email címre.

 

Raktáros kollégát keresünk targonca gyakorlattal csepeli raktárunkba

Ha érdekel a webáruházak világa, és egy hosszú távú, kiszámítható munkát keresel, gyere hozzánk!

Feladataid lesznek:

  • áruk előkészítése az értékesítésre
  • a beérkező és kimenő áruk fogadása, elrendezése
  • rendelések összekészítése, becsomagolása
  • raktári rend fenntartása
  • készletkezelés

Feltételek:

  • 1-2 éves raktári munkatapasztalat
  • targonca jogosítvány és gyakorlat
  • felelősségteljes munkavégzés

Amit kínálunk:

  • 8 órás bejelentett munkaviszony, átlag feletti fix bérezés
  • kiváló munkahelyi légkör
  • stabil háttér
  • azonnali kezdés

Előny:

  • B kategóriás jogosítvány

 

Munkavégzés helye:
Budapest, 21. kerület, Csepel, Orion utca 14. (Csillagtelep)

Jelentkezésed módja:

Küldd el fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzodat a hr@hoppline.hu email címre.

 

Számlázási és rendelési asszisztens munkatársat keresünk csepeli irodánkba

Egy pörgős, háttérműveleti csapat tagja lehetsz, amely a beérkezett megrendelések feldolgozásával és kezelésével foglalkozik.

Feladataid lesznek:

  • Megrendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben
  • Rendelések kezelése piacteres partnereink felületein, (Emag, Mall stb)
  • Számlák készítése
  • Feladócímkék készítése, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal
  • Kimutatások és nyilvántartások készítése, vezetése
  • Raktári folyamatok adminisztratív támogatása

 

Feltételek:

  • Szakirányú végzettség
  • Microsoft Excel középhaladó szintű ismeretek, (egyszerűbb képletek ismerete, használata)
  • Jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség, terhelhetőség


Előny:
Jelentkezésnél előnyt jelent számlázó programban, vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalat.

 

Amit kínálunk:

  • 8 órás bejelentett munkaviszony, átlag feletti fix bérezés
  • Változatos munkakör, fejlődési, tanulási lehetőséggel
  • Kiváló munkahelyi légkör
  • E-kereskedelemben szerzett tapasztalat
  • Piacterek ismerete

Munkavégzés helye:
Budapest, 21. kerület, Csepel, Orion utca 14. (Csillagtelep)

Jelentkezésed módja:
Küldd el fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzodat a hr@hoppline.hu email címre.

 

Siess, a gyorsaságot is értékeljük!