A Mastercard szervezésében kiírt, „Az Év Kereskedője” 2019. pályázaton a

LEGJOBB ÜGYFÉLFOLYAMAT KATEGÓRIÁBAN 

az ALINDA.HU

 harmadik helyezést ért el.

 

 

A Mastercard támogatását élvező versenyen immár negyedik éve díjazzák Magyarország leginnovatívabb kereskedőit. A szervezők célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, valamint ösztönzésül szolgáljanak az üzletek és szolgáltatók számára, elősegítve ezzel a hazai piac minél gyorsabb fejlődését.

Az idei verseny fókuszában a vásárlás során egyre fontosabbá váló ügyfélélmény volt.

„Azt látjuk, hogy egy sikeres üzlet nem csupán a vásárlás helyszíne, de egyfajta platform is, amely összeköti a vásárlót számára fontos értékekkel. Jó példa erre a klasszikus piac, mely azért tud továbbra is sikeresen működni, mert közösségi élményt is nyújt, közvetlen kapcsolatot biztosít az árusokkal.” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

„A jó ügyfélélmény alapja az, hogy megértsük a vevő igényeit. A kereskedők nincsenek könnyű helyzetben, ugyanakkor az adatokból az látszik, hogy megéri a befektetett energia – azok a vásárlók, akiknek van valamilyen jó élménye vásárlás közben 58%-ban következő alkalommal többet vásárolnak vagy mesélnek egy ismerősüknek a boltról. ” – árulta el Mondovics Péter, a Mastercard marketing menedzsere.  

Az Év Kereskedője díj legfőbb célja, hogy visszajelzést adjon a kiskereskedelmi szereplőknek, és fejlődésre ösztönözze őket.  

Büszkék vagyunk arra, hogy 2019-ben is több rangos szakmai elismerést kaptunk! Ez nagyon fontos visszaigazolás nekünk, hogy továbbra is jó úton járunk és elismerik az eddig elvégzett munkánkat.

Ez a siker nem jöhetett volna létre nélkületek, hisz nektek, vásárlóknak fejlesztjük és csináljuk az egészet és folytatjuk ezt a jövőben is. Elkötelezettek vagyunk a még magasabb szintű kiszolgálás, a még jobb vásárlói élmény mellett. 

Maradjatok velünk, további jó vásárlát kívánunk! Mi mindent elkövetünk, hogy a jövőben is elégedettek legyetek velünk!